reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

reklama

The world around

"Tí, čo ich môžem"

Simona Chrappová

"Tí, čo ich môžem"

Dnes bol zvláštny deň. Bola som aspoň na piatich „kávičkách“ s ľuďmi, čo si vravia moji priatelia, s takými, že keby jedného z nich nejaký človek dostal, do smrti by ďakoval nebesiam, že ho má.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 377x
  • 5
Bratislavsko- Nitranský slovník

Simona Chrappová

Bratislavsko- Nitranský slovník

Po mojich dvoch rokoch, ktoré som strávila štúdiom v meste pod Zoborom, som sa rozhodla ponúknuť zvyšku Slovenska praktický výkladový slovník, drobný heslár a zopár frazeologizmov zo západných oblastí Slovenska. Iste sa vám to pri návšteve Bratislavy, alebo Nitry zíde:)

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 912x
  • 52
Listy čo sa lepia na topánky

Simona Chrappová

Listy čo sa lepia na topánky

Raz som čítala, že lístie na zemi je všade rovnaké. Je. Aj vtedy, v lete, keď bol august a na ozdobenú zem bolo príliš skoro. Nevadí. Získala som svoju vlastnú jesennú impresiu v lete.

  • 22. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 884x
  • 0
„Šalené“ skákajúce babky na prechodoch(alebo hneď vedľa)

Simona Chrappová

„Šalené“ skákajúce babky na prechodoch(alebo hneď vedľa)

Poviem vám, že nie som  nejaká odporkyňa starých ľudí. Tak to teda nie. Od mala ma vychovávali v kresťanskej viere, a tak slušnosť a spôsoby vždy patrili k môjmu Ja. Vedľa nás bol domov dôchodcov a aj keď som ja sama bola malá, rada som pomohla s nákupom staršiemu človeku a ich múdrosť a životné skúsenosti ma vždy prekvapovali a napĺňali novým poznaním. Ale dosť už Ód na mňa. Proste ma dokáže zarážať nesmierne jedna vec.

  • 30. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 496x
  • 34
reklama
SkryťZatvoriť reklamu