reklama

„Šalené“ skákajúce babky na prechodoch(alebo hneď vedľa)

Poviem vám, že nie som  nejaká odporkyňa starých ľudí. Tak to teda nie. Od mala ma vychovávali v kresťanskej viere, a tak slušnosť a spôsoby vždy patrili k môjmu Ja. Vedľa nás bol domov dôchodcov a aj keď som ja sama bola malá, rada som pomohla s nákupom staršiemu človeku a ich múdrosť a životné skúsenosti ma vždy prekvapovali a napĺňali novým poznaním. Ale dosť už Ód na mňa. Proste ma dokáže zarážať nesmierne jedna vec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

 Človek, ktorý si v živote toho už čo-to prežil a mal by usmerňovať deti a mládež v ich ďalšom vývine robí takú blbost, že sa z toho normálnemu človeku postavia vlasy na hlave. Ja naozaj netuším, prečo sa naši starší spoluobčania (samozrejme, že nie všetci) tak milujú hádzať po autá. Proste, ide vám babka s dvoma barlami a hor sa cez štvorprúdovku! A totálne vám odignoruje prechod pre chodcov, ktorá sa nachádza hneď vedľa (asi o 13 metrov ďalej). Však ona je staručká a takí majú prednosť a určite jej niekto zastaví. Keď by ste chceli vidieť naživo takúto situáciu (ak ste náhodou ešte nevideli- ???), postavte sa na nejakú rušnejšiu ulicu, cez ktorú pretekajú minimálne dva asfaltové pruhy a čakajte. Verte či neverte, vždy sa niekto akčný nájde. Samozrejme nevylučujem z toho mladých ľudí. Priznám sa, že aj ja veľmi rada prebehujem cez cesty- ale iba vtedy keď nie je v dohľadnej vzdialenosti nejaké aftíčko, ktoré by zo mňa rado spravilo placku (ale ja sa nedám!). A je pravda, že moja viera nie je až taká hlboká ako tých nábožných babiek, ktoré minule farárkovi v kostole hovorili, že „ šak Pánbožko ma ochráni!“. No tak potom ale Chudáčisko, keď by sa mal starať o toľko babiek (dedkov samozrejme nevylučujem) tak sa dobre namaká. Nepíšem tento blog len preto, lebo som opäť videla takú situáciu. Píšem ho aj preto, lebo som šofér. Darmo si dávam pozor na cestách, darmo by som mohla pribrzdiť, ale keď za mnou niekto nedodrží potrebnú vzdialenosť, tak bum- bác a môžem ist na menšiu plastickú operáciu kufra (alebo aj horšie). Píšem tento blog aj preto, lebo som mladý človek. Nebojte sa aj ja som si už vypočula zopár šťavnatých slovíčok od namosúreného starého človeka, že som zvrhlá a nevychovaná (napríklad raz keď som mala minisukňu a k tomu letné žabky atď...). Napomínajú nás, chcú napraviť modernu dobu a vrátiť ju do starých koľaji, ale zabudli, že tie staré koľaje už dávno vymontovali. A že už tu mame rýchlodráhy. Ale aj do nich ich doba rada prijme. Len všade treba prijať pravidla. Alebo iba pohnúť zdravým sedliackym rozumom. Takže navrhujem! Keď uvidíte nejakého staršieho človeka už-už sa chystajúce ho sa skákať cez cestu, tak ho zadržte. A nasmerujte ho na prechod. Alebo žeby sme zaviedli program sprevádzania starších ľudí cez cestu? J

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu