reklama

Moja cesta k správnemu rozhodnutiu

Opäť je to tu. Obzeranie za minulosťou teraz nepomôže. Mam pozerať iba do budúcnosti, ale ako? Nedá sa kúpiť v obchode, alebo u Číňana. Nenájdem ju len tak na ulici, ani o ňu nezakopnem v mojom bordeli v izbe. Žiaľ nie som ani nejaké médium, žeby som kukla do krištáľovej gule, na hviezdy, alebo do kariet a videla, že čo je lepšie. Ani sa mi o budúcnosti nesníva (teda ak sa nerátajú milostne romániky s Bradom Pittom a Orlandom Bloomom-ách jaj...).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
môj Garfield
môj Garfield 

 

Vešticiam neverím a rodina mi povie jedno, priatelia druhé, moje vnútro tretie a mačka spiaca na koberci ani názor nemá. Radšej sa hrá na Garfielda. Tiež už by si mohla nájsť nový filmový vzor. Taký „šablozubý“ tiger z Doby ľadovej. Musím jej to nabudúce navrhnúť. Len či ma bude počúvať. Nechám to radšej tak.

Pôjdem sa von prejsť, nechám nech mi na moju tvár prúdi čerstvý vzduch (ak sa ten bratislavský dá tak nazvať) a nechám sa opantať chladným večerom. Som sama, lebo aj tak nikoho iného prítomnosť by som v tejto chvíli nezniesla asi tak ako kelový prívarok s fašírkou. Alebo ako tekvicovú omáčku. Alebo „bryndzáky“. Dobre, ale nechám teraz výklad mojich nenávisti v gastronómii a pohnem sa smerom dopredu. Chcela som predsa niečo riešiť. Ale ako? Vymenúvam si len tak pre seba moje za a proti. Spravím krok ktorý výrazne ovplyvní moju budúcu kariéru, alebo aspoň na chvíľu prestanem na ňu myslieť a trošku si užijem života? A nebudem to do konca môjho bytia ľutovať? Stretla som suseda. „Skvelé“ teraz si bude polovica mojich známych myslieť, že som „psycho“ (nechápem, že čo je na hovorení si samej pre seba).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem ďalej. A zrazu ma osvietilo. Pred sebou som videla svoju strednú školu, moju maximálne lenivú triedu a otravnú hodinu španielčiny. A tabuľu. Černela sa vo svojej černote ale belelo sa na nej jedno slovíčko. To slovo rástlo a rástlo a ukazovalo svoju intenzitu a zároveň aj moju odpoveď na moje otázky. Mañana. Zajtra. Rozhodnem sa zajtra. Nie, nehovorte mi teraz, že trpím syndrómom Scarlett O´ Harovej. Lebo ja to už dávno viem :-).

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu