reklama

Tvoj smiech (čo mi lezie na nervy)

Vieš, že nenávidím tvoj smiech? Také divné chi, chi, chi... Bŕŕŕ! No strašné! Svojou mužskou ješitnosťou mi sto razy opakovanú lož spravďuješ. Alebo naopak?  Driapem stenu, lámem si na nej nechty, ale ty pokračuješ. Púšťaš na mňa príval slov a neustále ma nimi zasypávaš. A slovo padá, padá, padá... Lenže ty ešte nevieš, že ja som citofilná, náchylná na neohľaduplnosť. Vtedy ochoriem. Mám nádchu. Ani čaj z medovinou by ma teraz nespasil. Ale... Ty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Buď chvíľu vážny, chvíľu ma počúvaj, chvíľu buď so mnou. Sám. Bez zástupu kamarátov, kamaratiek, sám so sebou. A so mnou samozrejme. Vezmi si na cestu len svoje strnisko a zabal si k nemu do batôžka ešte prosím aj ten výraz smutného medveďa. Potom sa posaď ku mne, tvár sa chladne a buď ticho. Chvíľu. Vieš čo to je? Moment. Sladký čas mlčania. Ja zatiaľ budem fascinovane zisťovať príčinu toho sladkého nič(u) a a prstom ti chodiť po brade. Zanechám ti na nej stopy? Nie. Ani moje brušká nie sú počmárané tvojim strniskom. Pritisnem ti líce na tvár. Dám ti jemný bozk, potom zmohutnie a na mojom líci zacítim jemné šteklenie. Silnie a silnie. Chcem si z toho čarovného kúska času niečo odniesť. Moje škrabance na tvári. Vyry mi do tváre svoje meno, tento deň, tento dátum. Nech aj o päťtisic rokov cítim tvoju tvár. Opantaj ma svojim pohľadom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nenávidím tvoj smiech. Keď ti to poviem, buď ku mne zlý, nech ťa prosím na kolenách. Povedz mi do tváre, že som zlá, hnusná, namyslená, mamonárka, že si ťa nezaslúžim. Pošli ma do čerta. Je teba pošlem do kelu. Ty mňa do .... . A vtedy mi dovoľ mi nech na teba nakričím a nech mi slzy stekajú po tvári. Nech stekajú aj tebe. Potom ma odprosíš. Ja teba tiež. Už nebudem potrebovať hrať svoje roly. Moje vášnivé výstupy. Už zrazu to nebude to hlavné.

Nenechaj ma v tom samú.

Utopme sa spolu v slanom mori. Lebo... mi na tebe záleží.

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu