reklama

Toto je asi vtip...

Verte mi, povedala som si to aspoň tisíckrát. Randenie je niekedy naozaj ťažké.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Keď som mala asi osemnásť rokov, chodievala som skoro každýpiatok s mojou najlepšou kamarátkou Silviou na diskotéku do našehoobľúbeného podniku. Brali sme to ako formu odmeny za celotýždňové makanie najednom bratislavskom gympli. Vždy sme sa ohromne nahodili, oči si zmaľovali akosa na osemnástky patrí, nastriekali sa nejakým pozostatkom drahšieho parfumua vyrazili sme. A tak, ako si tam tancujeme a obe sa snažímepodať čo najlepší umelecký dojem, objaví sa predo mnou jeden chalaniskoa začne so mnou tancovať. Ale to už nespadá do mojej role oslnivejtanečnej jednotky a zmiznem. Týpek si ma ale vyhľadá a jas potešením zisťujem, že je dokonalý klon Paľka Bruchalu, ktorého somvtedy považovala za najsexi osobu na svete(hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaa).Po chvíľkovej konverzácií už musím ísť domov, ale týpek je neoblomný a jamu dávam svoje číslo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zavolal! Pozval ma na rande. Yes.

Sestra ma doviezla na dohovorené miesto. A tam namiestodo starej škodovky, ktorú mi v telefóne opisoval, nastupujem donajnovšieho modelu Audi. Priznám sa, trošku mi to vyrazilo dych. Ale keby tozostalo len pri tom aute.

Ako miesto nášho stretnutia vybral Kolibu. Tam mi kúpil čajv plastovom pohári, usadil ma na lavičku vedľa seba a povedal mizhruba toto:


-Rád venčí svojho psa. Ked leží na nafukovačke v bazéne a nechá sa ním tých 50 metrov ťahať.

-Miluje kosenie. Ale unavuje ho sedieť cca tri hodiny v traktoríku, pokiaľ všetko pokosí.

-Doštudoval, rád by sa oženil(mal 24 rokov).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-Je Maďar. Je na to mimoriadne hrdý. Je na to hrdý!!! (ešteaj pri šoférovaní, sa bil do prs, že je na to hrdý)

-Páčia sa mu veľké zuby. On má veľké zuby, ja mámveľké zuby. (no „ideálne“)

-Ja sa mu páčim.


 

A pri ceste domov, keď sa dole Kolibou pustil asi 130km/hod (skoro som umrela) mi oznámil:

-Páčim sa mu. Moje oči. Moje zuby.

-Ale on by sa už chcel oženiť. Preto som na nehopríliš mladá.

-On vlastne doma už jednu frajerku má. Ale tú ma skôrna upratovanie, než na iné veci. Nechcela by som byť jeho milenkou?

No jasné, milý Karol, uhádol si.

 

 

PS- A nabudúce...pokračujeme s inými:DDD

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu