reklama

Moje...

Staré, veľmi staré a trošku aj nové... odvážne nazvané básne....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Z štvorčekového zošita

A ja by som ti len tak,

akoby mimochodom,

prešla rukou po tvári.

Na lúke kvitne vlčí mak

a celý sa kúpe v červenej,

horúcej, letnej krvi.

Tisíc slniek by som dala,

za tento jeden vrelý okamih,

no nemám ani na jedno,

môjmu účtu hrozí zánik.

Už nemám ani na fantázie,

už všetko dlžím...

Uplne nahá

Vyzliekam sa z mojej nahoty

a kúpem sa v slnku.

Popolník s nohami

Uhas na mne svoju cigaretu

a nakrm ma jej popolom

mám chuť vyplakať sa svetu

lež- nefunguje mi telefón.

Dvíham svoje polámané krídla,

vyrobené z papiera

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Made in China

tak mi treba!

(lacné sa nikdy nevyplatí)

Sem nepatrím

Som popolník s nohami.

Mestký život

Dajte sa mi napiť

hnusu tohto sveta

s mrtvou kráľovnou včiel

(jej roj už dolietal)

a ja vám za to dám

jeden krivý úsmev

jedno chromé srdce

a osoplenú vreckovku

Nádherný deň

ked nadýchnem sa bonga

zapálim si absint

a prevrátim ho do seba

Všetko je zrazu zelené...

Berlin, Berlin

Niemand gib mir Hand

Niemand gib mir Verständnis

Die verdammte Bratislava!

Aber etwas ruf mich an...

Ist es Berlin?

Leto 2007

Mali sme také svoje

zvláštne, letné rituály,

ked potichu, pri víne,

bolo všetko vypovedané,

hoci si mlčal

a možno aj dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo tie hnedé oči,

boli mäkké, teplé,

ako nikdy predtým.

A tak som si obula topánky,

zanechala Dunaj vílam,

opustila nežnosť objatia

a vydala sa k chladu jesene.

K slobode.

Nemenujem

Kľudne ešte zatras

jednou z mojich blúdnych stien

nech to bolí

nech plačem krvavé slzy

nech vypijem jed kozí

ách, ako ho ja len nemám rada!

Zober si fľašu lacného sektu

stiahni ho do dna

nech mne, opitej,

z očí žmúrivých,

zmizne posledný kúsok

súdnosti,

ktorú nakoniec pošliapeš,

vezmi si ma ako ostré kopačky,

prederav mi srdce,

ale jednému ver, že

mňa nezabiješ

a ak áno

budem ťa chodiť strašiť

mátať

varovať

až celkom zcvokneš,

ty hajzel.

pre mojich spolubývajúcich..thanks 4 inspiration:)))

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu