reklama

Balkónové úvahy

Potom, ako si pozapínam svoje „céčka“ jedno do druhého, budem hľadať súvislosti s každým a s každou farbou. Len tak si dám vonku kávu, lebo rada vychutnávam posledné teplé lúče slnka. Milujem jeseň. A všetko čo s ňou príde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Na krk si dám jeden z mojich šálov, dnes sa mi hodí oranžový, lebo pristane k farbe tohto rána. Z úst mi vyjde obláčik pary a ja sa budem so soletkou tváriť, že akože fajčím. Zbadá ma sused a asi som mu spravila chuť, lebo už vyťahuje „malborky“ a jednou ma ponúka. Nie ďakujem, ja iba tie so sezamom. A občas slané. Zapíjam ich kávou a vravím tomu raňajky. A kochám sa. Panorámou mesta. Sivými panelákmi topiacimi sa v červeno-žlto-oranžovej malinovke stromov. Je zrejme vrelá a preto sa z nej parí. Ale ja to teplo necítim. Natiahnem sa za tyčinkou, lebo mi usedavo škŕka v bruchu. Z vačku mi vypadnú „céčka“. Všetky odtiene červenej. Všetky odtiene lásky. Rátam ich a letmo sa usmievam. A letmo plačem. Tak ako si ty mne ublížil, ja som ublížila tebe. A tak to šlo ďalej. Vznikla reťazová reakcia a tá moja bolesť... Len už vlastne nie je moja. Ktovie komu teraz patrí?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Suseda mi búcha metlou na balkón. Zase som ju vytopila.

Postavím sa na balkón a vzlietnem. Mám svoj vlastný letecký kurz, prepáč. 

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu