reklama

Babi...

dnes som mala na sebe tvoje korále. Sedela som v kostole, počúvala som kázeň a len tak mimovoľne som sa ich dotkla. Hej, už som ich stihla aj prerobiť. Vyzerajú takto lepšie. Že?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Strašne mi chýbaš. Áno viem, že strašne je nespisovné, ale myslím si, že slovo veľmi  nevystihuje tú silu, ten pocit. Naozaj, strašne moc. Vieš, občas by som si k tebe rada zašla na kávu. Alebo na čaj z „popoluškového“ hrnčeka. V tej miniatúrnej kuchyni by si pri mne sedela a snáď by sa mi podarilo vytvoriť ti nejakú tú ďalšiu vrásku z úsmevu.

Strašne moc mi chýbajú tvoje ruky. Boli také jedinečné. Také jemné a dokonale babkovské. Také, že som sa do nich mohla schovať, keď pršalo a objaviť sa až keď vyšlo slnko. Chlácholili ma. Bol v nich pokoj a kľud. A cítila som z nich tú nekonečnú lásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som vedela, že nám zostáva tak málo času... nechala by som hračky hračkami, kamarátov kamarátmi a išla by som sa ti schúliť celá do dlaní. Alebo vlastne ty mne. Chradla si. Ale tvoje oči nikdy neprestali vyžarovať tú dobrotu.

Chcela by som mať tvoje srdce, lebo ono ľúbilo celý svet. Chcela by som byť ako ty. V deň keď si zomrela môj anjel dostal posilu.

Ja to viem, babi.  

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu