reklama

Rozchod ženy

Vymršťujem do vzduchu posledné sklá mojej neistoty a sledujem ich dopadanie na zem. Zakopávam ich. Hlboko. Odo dnes všetko bude iné. Opatrne nanášam môj červený lesk na pery a nanášam mascaru. Dávam zbytok drahej voňavky. A mením sa na vampa. Je mi fuk, že by som na tebe mohla zanechať červené škvrny, alebo, že si o tebe budú myslieť, že si transvestit. Už sa odmietam niekomu prispôsobovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Nachádzam svoju stratenú ženskosť a vydávam ju napovrch. Nech sála. Nech ju zanechávam za sebou ako prvý dojem. Už odmietam byť obmedzovaná. Keď nemám čas, tak ho nemám a nemieniť kvôli tebe utekať- hoc aj na kraj sveta. Ty pôjdeš tam, kde ja. Alebo vôbec. Môžeš ostať doma a variť. Večeru. Alebo aj obed. To je fuk. Aj také menšie kozmetické popoludnie by ti nezaškodilo. Pošlem ti Angelinu. Bude na teba klipkať tými svojimi umelými mihalnicami a smiať sa na tvojich trápnych príbehoch. Ty pocítiš neuveriteľne rýchly nárast tvojho ega (a aj niečoho iného). Zatiaľ čo ona si vymení tvoju jednu ruku za druhú, aby jej mohla opilníkovať nechty, tebe sa v hlave ženú predstavy. Myslíš na to, že by si ma mohol zraniť. Ale tu myšlienku rýchlo odhodíš. Ona si zmyselne prejde jazykom po perách a neuvedomelo si napraví prsia v bielej obtiahnutej blúzke. Ty to nevydržíš. Vrhneš sa po nej ako lačné zviera a prestávaš myslieť. Konáš pudovo. Vône za zmiešajú a prejde čas. Potom prídem ja. Trieliš mi otvoriť a snažíš sa ma nechať v tej dobrej nálade. Svoju milenku si ktovie kam strčil. Dávam dolu svoje červené topánky a ty sa ma pýtaš na večer s priateľkami. No v tom objavím cudzie nohavičky v mojej posteli a kričím. Ty sa obraňuješ a tváriš ako neviniatko. Lenže potom narazím aj na podprsenku. O dve čísla väčšiu než nosím ja. Tak to je vrchol. „ Ja teda nejakého hnusného sviniara a kozatú ženskú v mojej posteli neznesiem! Pakuj sa!“ kričím. A ty ideš, bo ti aj tak nič iné nezostáva. Ešte pár týždňov potom mi posielaš odprosujúce darčeky. Parfum, kvety, bonboniéry. Mám zásobu aspoň na rok. Keď si dávam prať šaty, ktoré som mala v deň môjho rozchodu, cítim na nich zmiešaninu vôni. A v duchu sa smejem ako som našla svoju dobrú kamarátku Angelinu v na balkóne. Nadávala ako pohan. Ale potom ju tie peniaze umlčali.

Simona Chrappová

Simona Chrappová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"To som ja, zafúľaný večný učeň múz. Zavesil som sa na krk životu, napil som sa jeho horkej krvi. A teraz vystupujem zo seba jak rieka z brehov a nesiem slovo ešte žeravé, slovo ešte nenarodené a slepé..."M. Válek Zoznam autorových rubrík:  Simonn´s FikcieSrdcové HaluškyThe world aroundPríhody z jednej reštaurácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu